Vracení zboží

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ BEZ UDÁNÍ DŮVODU 

V plné výši proplatíme pouze to zboží, které nejeví známky opotřebení a je tedy možné jej znovu nabídnout k prodeji. 

Postup vrácení:

  • Vyplňte náš formulář - Reklamace a vracení zboží ve 14 denní lhůtě
  • Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
  • Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz  nebo na tel: +420 775 973 715
  • Peníze vracíme nejpozději do 7 dnů od doručení balíčku.

Adresa pro vrácení:

Fachos

Kozácká 205/12

Praha, 10100

Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět

 

REKLAMACE 

V případě reklamace máme ze zákona 30 dní na její vyřízení. Každopádně reklamací máme jen minimum a řešíme je opravdu rychle, většinou do týdne. Jak postupovat v případě reklamace zboží:

Postup reklamace:

  • Vyplňte náš formulář: Reklamace a vracení zboží ve 14 denní lhůtě
  • Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
  • Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz nebo na tel: +420 775 973 715. Bez odkazu pro sledování nemusí být balíček doručen.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Fachos

Kozácká 205/12

Praha, 10100

nebo Zásilkovnou na stejnou adresu.

 

Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět

Jak je to s dopravným:

V případě uznané reklamace vám uhradíme dopravné ve výši naší nejlevnější dopravy.