Vracení zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
V plné výši proplatíme pouze to zboží, které nejeví známky opotřebení a je tedy možné jej znovu nabídnout k prodeji.
Postup vrácení:
- Vyplňte náš formulář - Reklamace a vracení zboží ve 14 denní lhůtě
- Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
- Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz nebo na tel: +420 775 973 715.
- Peníze vracíme nejpozději do 7 dnů od doručení balíčku.
Adresa pro vrácení:
Fachos
Kozácká 205/12
Praha, 10100
Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět
REKLAMACE
V případě reklamace máme ze zákona 30 dní na její vyřízení. Každopádně reklamací máme jen minimum a řešíme je opravdu rychle, většinou do týdne. Jak postupovat v případě reklamace zboží:
Postup reklamace:
- Vyplňte náš formulář: Reklamace a vracení zboží ve 14 denní lhůtě
- Zboží vložte do kartonové krabice a vyplňte tak, aby nedošlo k dalšímu poškození vlivem přepravy
- Zboží s vyplněným formulářem zašlete na níže uvedenou adresu s odkazem pro sledování zásilky buď na e-mail: info@fachos.cz nebo na tel: +420 775 973 715. Bez odkazu pro sledování nemusí být balíček doručen.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Fachos
Kozácká 205/12
Praha, 10100
nebo Zásilkovnou na stejnou adresu.
Zboží neposílejte na dobírku, balíček by se automaticky vrátil zpět
Jak je to s dopravným:
V případě uznané reklamace vám uhradíme dopravné ve výši naší nejlevnější dopravy.